poniedziałek, 17 sierpnia 2009


Z bloga Joasui .

1. Weź do ręki dowolną książkę (niekoniecznie ulubioną, pierwszą lepszą)
2. Otwórz ją na 123 stronie.
3. Przeczytaj piąte zdanie i umieść je na swoim blogu.



"Kiedy ma się do czynienia z ludźmi wyznającymi teorię spiskową - pocałunek pocałunkiem,ale bezsprzecznie z takimi ludźmi miałem do czynienia - nie ma sensu przedstawiać im dodatkowych zbiegów okoliczności, którymi mogliby się podniecać."
"Sprzedawca broni" Hugh Laurie

Jako,że to jedno zdanie mi nie wystarcza ,a w dalszej części jest znacznie śmieszniej przytoczę następujący fragment :

"Opuściliśmy restaurację w stanie życzliwego rozejmu. Na chodniku Woolf uścisnął mi ramię, ponowił swoją propozycję i powiedział,żebym się z nią przespał, co mnie mocno zszokowało, ponieważ dokładnie wtedy wpatrywałem się w tyłek Sary. Kiedy jednak zdałem sobie sprawę, co tak naprawdę miał na myśli, obiecałem,że postąpię zgodnie z jego prośbą."


9 komentarzy:

Donata pisze...

buzial nockowy

Donka pisze...

buziaki

Donka pisze...

oj kiedy ja zajrzę do książki;-(
wciąż brak czasu
buziaki

Donata pisze...

buziale

Suzette Saxton pisze...

Hi Sylvia, I wish I spoke Polish! Your blog is lovely!

Donata pisze...

miłego dnia
buzaczki

Donata pisze...

pozdrowionka cieplutkie

Donka pisze...

buziaki

Donata pisze...

miłych snów