poniedziałek, 30 listopada 2009

Wojciech Kilar
Polonez



Zaczęło się...

10 komentarzy:

Donata pisze...

ale się nasłuchałam;-)
buziaki

Anonimowy pisze...

urodziny w rytmie poloneza obchodzone :-)
jeszcze raz najlepszego, Dostojna Jubilatko!

Donata pisze...

miłej soboty

Donata pisze...

i jak po imprezce?

Donka pisze...

miłego, ciepłego dzioneczka

Donata pisze...

Śnieg już pada, śnieg już prószy
Marzną nosy marzną uszy
A ja biegnę bez wytchnienia
żeby złożyć Ci życzenia:
pachnącej lasem choinki,
na stole barszczu i szynki,
radosnych kolędników
oraz podarków bez liku...
Świąt pełnych wesołości,
karpia bez ości,
przyjaciół - tylko serdecznych,
miłości i gwiazd w oczach wiecznych,
sukcesów bardzo licznych i...
gdy się tylko nadarzy
fajnych ,wesołych wojaży,
na koniec zaś wspaniałego
2010 - tego !!!

Donka pisze...

Kuligiem chciałam do Ciebie jechać,
lecz kare konie nie chciały czekać.
Porwały sanie , mkną pod gwiazdami
a ja zostałam sama z życzeniami.
Ale gdy tylko okno otworzysz,
w świeżym płateczku życzenia złożę,
w gwiazdce co spada tutaj z obłoków
będę Ci życzyć Dosiego Roku.

Dominika pisze...

Dużo szczęścia, zdrowia i powodzenia,
to tradycyjne, najszczersze życzenia.
Wesołych Świąt i Roku szczęśliwego.
Niech obficie da, co ma najlepszego!

Donata pisze...

✬⋰ Z Okazji
(.•´`*.✬⋰ Nowego
*.*✬⋰´¨) Roku
Życzę Ci zabawy do białego rana,
najlepszych piosenek,
pysznego szampana...
Choć nie będę z Tobą w "Noworoczną Noc"
pamiętaj proszę o mnie,
przez następny rok !!!

Donata pisze...

buziaczki wieczorne