niedziela, 8 lutego 2009




Wiliam Blake
"Baranek"

Baranku, kto cię stworzył?
Czy wiesz, kto ciebie stworzył?
Dał życie, dał i trawę
Na łące u strumienia,
Z najmiększej, błogiej wełny
Nie skąpił ci odzienia,
Dał ci głos jasny, miły,
By łąki się cieszyły -
Baranku, kto cię stworzył?
Czy wiesz, kto ciebie stworzył?

Więc powiem ci, baranku,
Więc wszystko ci opowiem:
On przyjął twoje imię,
Barankiem zwał się białym.
Łagodny jest i cichy,
Dziecięciem stał się małym.
Ja dziecię, ty baranek,
Zwaniśmy Jego mianem.
Niech On cię błogosławi!
Niech On cię błogosławi!

15 komentarzy:

Donata pisze...

piękny wierszyk
buzialki

daijoji pisze...

Bardzo piękny :-) Pozdrowienia serdeczne!

Donka pisze...

witaj
buziale ślę

Donata pisze...

też bardzo mi się podobało
witaj

* sylvia * * 333 * pisze...

Dziękuję Magdalena :*

Donka pisze...

miłych snów
co porabiasz w ferie?

~PakKaramu~ pisze...

Visiting and read your blogs

Donata pisze...

witaj
odwiedziłam Twój drugi blog
a tam żadnej treści nie ma
może coś chwilowe
zobaczę później
buziale

Donata pisze...

nadal nic nie ma na twoim drugim blogu
a to dla Ciebie
http://www.paczekdlaciebie.pl/4922

Donata pisze...

ja go też odświeżałam i nic...
sprawdź w ustawieniach ile ma być postów na stronie
może tam się coś przestawiło

Dominika pisze...

buziaki poranne

Donata pisze...

u nas już jest wiosennie
buziale niedzielne

Radosław Siewniak pisze...

zapraszam na http://haszamajim.blogspot.com/

Donata pisze...

Życzę Ci kotku:

Doskonałości w każdym calu
Byś nigdy nie czuła smutku i żalu
Poczuła miłość w pełni smaku
I największej jego sile ataku
Uśmiechu na twarzy przez cały rok
Byś do marzeń miała tylko drogi krok
Aby na Twe zakupy pieniądze rosły nisko na drzewie
A książę z bajki zbierał je dla Ciebie :)
W tym szczególnym dniu życzę Ci wszystkiego co pragnie Twoje serce
I żeby to nie był tylko zwykły list w szklanej butelce…

Unknown pisze...

hej :)
na początek polecam mojego bloga z tutorialami www.krok-po-kroku-elfik777.blog.onet.pl
tam jest sporo napisane na tematy o które pytasz :) a jeśli nadal coś będzie niejasne to pisz do mnie na maila, bloga lub gadu-gadu :D napewno odpowiem :D
pozdrawiam :*