poniedziałek, 16 marca 2009


Z miłości do chemii :)



Zielone Żabki
"SO2"

Jesteś kwiatem jabłoni
potrzebuję ciebie
kiedy mam cię w dłoni
czuję się jak w niebie

twój symbol SO2
twój smak słodki, wieloowocowy
dla ciebie wszystko sprzedałem
dla ciebie straciłem głowę

gdy zbliża się ta godzina
kiedy moje wargi dotykają cię
wiem że jesteś jedyną dziewczyną
z którą mi coś uda się

twój symbol SO2
twój smak słodki, wieloowocowy
dla ciebie wszystko sprzedałem
dla ciebie straciłem głowę

w moich żyłach płynie
płynie kwas siarkowy
na mych wargach wciąż smak
smak win, wieloowocowych

twój symbol SO2
twój smak słodki, wieloowocowy
dla ciebie wszystko sprzedałem
dla ciebie straciłem głowę


7 komentarzy:

Donata pisze...

jak ja nie znosiłam chemii
milutkiego...

Donata pisze...

mój syn po skończonym Tech. Chemicznym w Krakowie
ale nie pracuje w zawodzie
milutkiego dzioneczka Ci życzę
........
a pogoda jak w kalejdoskopie
w tej chwili już słoneczko daje równo!
oby był cały dzień taki
buziam cieplutko;-)

Donata pisze...

buziale poranne

Donata pisze...

milutkiego weekendowania

Donata pisze...

tylko się nie potrujcie

Donata pisze...

kolorowych snów...

Dominika pisze...

buziaczki poranne